Hanmer Springs

29 januari 2014 - Hanmer Springs, Nieuw-Zeeland

Vandaag lekker uitgeslapen en op ons gemak ontbeten. Rond 10 uur zijn we naar het centrum van Hanmer Springs gelopen en hebben we wat winkeltjes bekeken. Hierna zijn we naar de thermische hotpools gegaan. We kregen vanwege onze Top 10 holders pas een armbandje om, zodat we eventueel 's avonds ook nog terug konden komen als we dat wilden. Lekker zonnetje, maar gelukkig ook boven heel veel baden grote zonneschermen. Er zijn verschillende temperaturen van allerlei baden. Het heetste bad is 42 graden (je mag er, als je het red, max. 15 minuten in) en de koelste bad is 36 graden. Natuurlijk is het zwembad wat lager van temperatuur, anders kan je baantjes trekken wel vergeten. We zijn er tot kwart voor 3 gebleven en hebben bij de camping tot etenstijd in de schaduw gezeten. Rond half 8 zijn we weer teruggegaan, nog even een laatste dip. Een handdoek van ons waaide nog in het water, maar van een lifequard die het zag gebeuren kregen we een leenhanddoek. Wat een service en aardig van haar. Al met al weer een heerlijke vakantiedag in Hanmer Springs.

1. Cathy & Craig:
    29 januari 2014
    What a lovely place to have a soak and swim. Very relaxing!
  2. Anton en Carina Schoo:
    29 januari 2014
    We will sleep like baby's :-)