Wanaka

19 januari 2014 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Op tijd wakker en weer op pad gegaan. 's Nachts had het behoorlijk geregend en vanmorgen motregende het nog. Onderweg naar Wanaka begon het harder te regenen en dat is best wel lastig met het rijden. Gelukkig voor ons ging dit niet ten koste van het uitzicht, wat bij andere mensen die andere trajecten hebben gereden wel het geval was. Onderweg naar de plaats Cromwell, passeerde we de brug waar Anton 17 jaar geleden een bungie jump heeft gedaan. We zijn doorgereden en kwamen ergens vlak voor het plaatsje Ripponvale een circuit tegen. Het is the Highland Motorsport Park (Cromwell), waar Tony Quinn (autocoureur) dit park bezit, maar samen met een aantal andere mensen het geheel heeft opgezet. Het bestaat uit een museum met een mooie collectie race-auto's, een circuit en een kartbaan. Eventjes wegdromen en naar al dit moois kijken. Bij Wakana nu niet naar een Top 10 park gereden (die was te ver van het centrum af), maar een camping tegen een berghelling aan. We konden heerlijk gebruik maken van een privé hot spa, wat een leuk stukje luxe was.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl